„Сексът между черни и бели руши ли българската нация?”

(бр. 43 от 7.11.2007 г., Т21)

Много весели неща имаше в предизборната кампания в община Троян на тези местни избори. От откровени недомислия до откровени глупости. Но „нещото” - което публикуваме дословно по-долу и което съсипа от смях избирателите в с. Бели Осъм (имаме достоверна информация, че някои белиосъмчани са си го скътали в личните архиви, за да му се радват и занапред) - няма равно на себе си; нито на тези, нито на които и да е други троянски местни избори през последните две десетилетия. Става дума за „еротичния” ПОЗИВ (струва ни се, че това е най-точното определение за нестандартния „агитационен материал”, виж на снимката – бел. Т21), написан саморъчно, пресниман на ксерокс и разлепен на доста места из селото. Позивът представлява гневна атака срещу стария нов кмет на Бели Осъм Иван Драголов, а негов автор е потърпевшият от кметското „бездействие” местен жител Минко Дочев. Четете и се веселете!
Т21


АЗ – МИНКО ДОЧЕВ, НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ЗА ИВАН ДРАГОЛОВ

1. През първия му мандат написах молба до него (кмета), че коняр е опасал ливадата ми. След време отидох за резултат от молбата и отговорът на кмета беше: „Аз я дадох на коняря и той си отиде”. Оставям го без коментар.

2. През втория му мандат, на 4 януари 2007 г. подадох жалба до по-висши инстанции с копие до кмета на Бели Осъм. Като от Община Троян ми казаха, че ще пратят жалбата до кметството ми – кметът да отговори като най-запознат. На сериозно поставения от мен въпрос за секс на жена ми Йона Бошнякова с овчаря Найден Нанков кметът изпраща отговор-сведение, че: „…той (овчарят Нанко – бел. Т21) е старателен, хората са доволни от работата му”; без да взема отношение за 4-те години секс на овчаря с жена ми по около 30 минути при доене на овцете и вместо 2 часа доенето е 1,5 часа. А от недодояването по-малкото мляко гл. счетоводителка е оправяла с писалката.

ЕТО И КАК ПРОТЕЧЕ 6-ЧАСОВ СЕКС НА 1 ЮНИ 2004 Г. НА ОВЧАРЯ С ЙОНА:

Времето клони към 24:00 ч. Аз казвам на Йона да си ходим. Тя ми отговори: „Аз ще спя тука, а ти си върви”. И отиде в друга стая, където се заключиха с овчаря и до сутринта – секс. Стана 6:15 ч. – те не излизат, а чакат аз да си тръгна.

През м. ноември 2006 г. когато напомних на Йона за спането й в овчарника, тя веднага ми отговори: „Знаеш ли колко ми беше хубаво!”. Това беше последен сигнал да се разделим – от 12 март 2007 г. тя е свободна да живее при овчаря, при когото й е хубаво.

В ЗАКЛЮЧЕНИЕ:

При този богат секс материал кметът мълчи, вероятно няма мнение; сексът между бели и черни руши ли българската нация?; извънбрачният секс руши ли семействата?; държавните мъже, какъвто е и кметът, трябва ли да са грамотни (?) или да мълчат поради невежество и да чакат бабите пак да ги изберат?

Благодаря ви избиратели!

24 октомври 2007 г., с. Бели Осъм

С уважение: Минко Дочев

 

©2009 ТРОЯН 21 - архив | Template Blue by TNB | Вход Публикация Коментари Редактиране Управление Оформление Изход | RSS | ЛИЦЕНЗ |